fredag den 15. november 2013

Ny 3d scanning

Egentlig havde vi fået tid til ny scanning igår, men onsdag var jeg ret sikker på at han stadig ikke havde vendt sig, så i samråd med jordmoderen fra scanningsklinikken, ændrede vi tiden til på mandag. Der vil jeg være 32+1, og der er derfor også liiiiige ved at være sidste udkald!

Umiddelbart er jeg stadig ret sikker på han ikke har vendt sig. :-( Det er super træls, og har spurgt en bekendt som er jm, om ikke man kan gøre 'et eller andet' - men suk, der er ikke andet at gøre en at stå på alle fire og vrikke med rumpetten, som jeg fik at vide til scanning sidste gang. Synes ligesom bare ikke det har den rette effekt! 
Jeg håber virkelig at han beslutter sig i sidste øjeblik for at vende sig med snuden mod udgangen <3 ellers har det dælme været en dyr fornøjelse at se hans fødder i mit bækken!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar