lørdag den 30. november 2013

Ubehagelig oplevelse!!

Vi var i går på besøg hos min kærestes faster og onkel, og da vi havde spist skulle vi se vild med dans. Jeg blev placeret i en lækker lænestol med fodskammel til, så jeg kunne smække benene op og bare slappe af :-)
Da der var gået lidt tid, blev jeg lige pludselig utilpas. Jeg sad med den højre hånd stille og roligt øverst på maven, men når jeg kiggede ned på den, føltes det 'langt væk' og jeg må nærmest have haft en ud-af-kroppen oplevelse. Jeg følte virkelig ikke det var mig. Når jeg så bevægede hånden var følelsen endnu mere underlig. Jeg følte virkelig ikke det var mig der gjorde de ting! Det var så skræmmende, men jeg sagde ingenting.

Der gik ikke meget mere end et par minutter, så begyndte det at snore i den højre hånd, og underarm og den begyndte nærmest at sove. Jeg følte mine fingre var over dobbelt så store som de er, og jeg forsøgte om jeg kunne holde et glas. Det gik, men jeg havde så absolut ingen føling med det! Jeg kunne nærmest ikke mærke jeg holdte glasset. Jeg sagde stadig ingenting.

Der gik vel ca. 5 minutter og nu begyndte mit syn at være underligt. Venstre øje var helt normalt, men jeg kunne ikke se ordentligt med det højre. Jeg havde nærmest en blind vinkel, hvor jeg intet kunne se. Mit hjerte bankede derud af i nogle minutter og faldt så lidt til ro igen.
Det begyndte så småt at blive bedre med hånden/armen, men den var stadig ikke helt god. Så begyndte det at snurre i højre side af mit ansigt, og det satte sig nærmest i højre næsebor. Vildt mærkeligt! Dum som jeg er siger jeg stadig ingenting. Jeg tænker umiddelbart at det kunne være fordi lillemanden var ved at vende sig og trykkede godt og grundigt på nogle nervebaner. Samtidig var jeg noget nervøs, men også nervøs for at nævne det for min kæreste og hans faster og onkel. Hvorfor?? Ja, jeg ved det virkelig ikke.....

Mit hjerte hamrede lige pludselig derud af igen, og nu begyndte det at snurre i min tunge og i starten af halsen. Jeg følte tungen voksede i min mund, og tænkte ved mig selv; Nu kan du ikke tale, og hvis du kan er det i hvert fald helt sikkert umuligt at forstå hvad du siger. Jeg forsøgte, jeg kommenterede et eller andet i programmet, og det gik! Men hvad er det lige der sker??

Jeg blev pludselig sindsygt træt, hvilket kæresten gudskelov registrerede. Der var en dans tilbage, og så var der pause og vi kunne køre hjem. Alle de underlige ting var så småt holdt op igen, men jeg havde det underligt! Jeg var også begyndt at få lidt ondt i hovedet. Da vi kom ud i bilen kiggede jeg på kæresten og sagde jeg var sikker på jeg røg med en ambulance lige pludselig. Det var så skræmmende det hele - hvad det kom af og hvorfor det aner vi ikke og finder umiddelbart nok heller ikke ud af det. Jeg ønsker aldrig at opleve det igen, det var så ulækkert og uvirkeligt! Jeg var virkelig bange......

Jeg er blevet beordret fuldstændig ro i dag af kæresten. Jeg skal bare slappe af og lave så lidt som muligt. Det tror jeg vist også min krop har godt af egentligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar