søndag den 24. november 2013

Ny 3D scanning

Som skrevet i et tidligere indlæg kom vi først til den nye 3d scanning i fredags, selvom vi egentlig skulle have været afsted i mandags.
Tiden til scanning blev vi desværre nødt til at ændre, da vi Søndag aften måtte en tur til vagtlægen, som endte ud i en indlæggelse i Hjørring, da de mente at min kæreste havde blindtarmsbetændelse. Det var et hektisk og mega hårdt døgn - vi blev sendt fra vagtlægen i Aalborg til Hjørring sygehus søndag aften kl. 23.30 og først kl. 03.30 om morgenen kom der en læge og kiggede på min kæreste. Indtil da havde han ligget i en seng og jeg havde siddet på en kontorstol ved siden af, lænet en smule ind over sengen og sovet det jeg nu kunne. Først klokken 04.00 kom han op på en afdeling og kl. 05.30 fik jeg en seng jeg kunne tage en lur i. Det viste sig at det var blindtarmsbetændelse og han blev opereret kort før middag. Mandag aften kl. 20.00 var vi hjemme igen <3 Det har taget nogle dage - for os begge - at komme ovenpå igen, og vi er glade for at tiden til ny scanning først lå Fredag! 

Jeg havde en ide om at lillemanden ikke havde vendt sig, og jeg havde ganske vist ret. Han lå, om muligt, endnu mere forkert denne gang :-( Han ligger pt. med rumpen og den ene hånd nede ved bæknet, lidt ud mod den venstre side og så har han ellers hovede, navlesnor, en hånd og begge fødder oppe til højre ved mine ribben. 
Det giver sig selv, at det ganske vist er nærmest umuligt at få nogle gode billede af ham, i den stilling. Det er skide ærgerligt at vi ikke får noget ud af den scanning som er betalt. Men egentlig er mit eneste ønske blot at han snart får vendt sig. Jeg begynder virkelig at blive nervøs for et evt. vendingsforsøg og i sidste ende kan det jo ende med kejsersnit, hvis ikke han ligger rigtigt. :-( 

Så pt. er mit eneste ønske blot at han får vendt sig, så jeg kan få mit livs oplevelse i form af en naturlig fødsel <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar