onsdag den 30. januar 2013

Scanning i dag

Ja så blev jeg scannet efter at have taget næsespray i nu 19 dage - det hele så perfekt ud, og slimhinden var rigtig fin og tynd.
Så nu starter jeg op på hormonerne på Fredag, og shit jeg glæder mig til at stikke igen og kun skulle tage næsesprayen 2 gange dagligt!

Når man når til hormonerne, begynder det at gå stærkt, og det er der man virkelig kan begynde at mærke, at der sker noget med kroppen. Og det er jo dejligt. Dog er det mindre dejligt at tænke på, at jeg sådan ca. fra lige om lidt og ca. 3-4 uger frem (hvis ikke mere) vil følge mig tyk og oppustet. Men det er jo en del af det, og hvis bare der kommer noget godt ud af det, vil jeg med glæde føle/have det sådan! :o)


Jeg skal i øvrigt først scannes igen Lørdag d. 9/2 - jeg tror det kommer til at hedde ÆU onsdag den 13/2 - nu må vi se om jeg får ret :)

God aften derude alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar