tirsdag den 1. januar 2013

Et år er gået, og et nyt er netop begyndt.

Så skriver vi år 2013. Et helt nyt år vi kun lige har taget hul på. Jeg er rigtig spændt på hvad dette år vil bringe os.

Året 2012 er et år jeg vil kigge tilbage på med mange følelser indvolveret.
Det var året hvor jeg valgte at tage til lægen for at blive undersøgt, og for at få kæresten undersøgt. Det var året hvor vi for første gang stillede vores ben på en fertilitetsklinik og blev introduceret i verdenen for barnløse par. Det var året hvor vi måtte indse at vi skulle have hjælp til at få vores ønskebarn. Det var året der bød på lange ventetider, men også året der førte til vores første forsøg og et skridt vi troede ville bringe os nærmere vores allerstørste ønske. Det var året jeg troede ville bringe os vores ønskebaby, da året var lige så dugfriskt og nyt som året 2013 er nu.
Året 2012 har været et år, i en kæmpe rutchebane, der på nogle tidspunkter har kørt meget stejlt op ad og drønt hurtigt nedad. Der har været mange gode stunder, men desværre også nogle trælse og hårde stunder, der for altid vil være en del af os. Året 2012 bragte os desværre ikke nærmere det vi allermest håber på vil ske, og det vi ønsker os allermest for alt i verden.

Jeg håber at 2013 vil tilsmile os, og opfylde vores allerstørste ønske <3 Godt nytår derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar