mandag den 28. januar 2013

Rolighed og afslappet

Jeg synes jeg kan fornemme en helt anden form for afslappethed i  min krop og ikke mindst i mit hovede denne gang, og hvor er det rart!

Jeg tror det har lidt at gøre med, at jeg denne gang ved hvad jeg går ind til og ved hvad jeg skal igennem.
Ellers så tror jeg måske også det er fordi jeg ikke er lige så opsat på at det bare SKAL lykkedes for os denne gang. Ikke at jeg ikke håber og ønsker det, for selvfølgelig gør jeg da det! Men jeg har ikke den der følelse i kroppen af at det bare SKAL lykkedes - jeg tager ligesom tingene lidt mere som det kommer denne gang, ind til videre ihvertfald!

Jeg skal scannes imorgen og have 3. akupunktur behandling på Torsdag. Glæder mig meget til begge dele :-)

Jeg har lige købt hele triologien af Fifty Shades, så jeg går ud fra at der skal startes op på bog nr. 1 inden længe, og så vil mange af mine tanker og energi nok primært ligge i de bøger - jeg har ihvertfald hørt, at de fanger utrolig meget, så det satser jeg på. Dermed vil tankerne heller ikke konstant køre omkring vores projekt! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar