tirsdag den 15. januar 2013

Imorgen starter jeg akupunktur

Jeg er nu kommet frem til hvem der skal give mig mine akupunktur behandlinger.
Jeg nåede ikke at få svar fra alle personer på mail, før jeg blev utålmodig og fik i går kæresten til at ringe til hende den sidste jeg manglede svar fra. Jeg kunne ikke selv nå det pga. jobbet.
Han meddelte mig at hun virkelig lød sød og hjælpsom, og hun sagde at hun selvfølgelig rigtig gerne ville hjælpe os (ja ja, det skal de jo sige allesammen!), men som kæresten sagde, så var hun bare så sød og nærværende i telefonen.

Jeg skal have den første behandling allerede imorgen og jeg er viiiildt spændt og samtidig også lidt nervøs. Det er jo nåle vi har med at gøre ;) Jeg er positiv, og er sikker på det er den rigtige beslutning vi har taget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar