onsdag den 16. januar 2013

1. tid til akupunktur

Så fik jeg overstået den første tid til akupunktur.

Hun virker rigtig sød hende damen der gav mig akupunktur. Vi startede ud med lige at snakke kort, og hun stillede nogle spørgsmål ang. behandling, hvornår jeg skulle scannes, hvordan min cyklus er osv. Og så kom jeg op og ligge på en briks, svøbt i tæpper. Rigtig behageligt!

Jeg aner faktisk ikke helt hvor mange nåle jeg fik i, men vil skyde på at det var omkring 10-14 stk i alt. De fleste på benene - en i hver storetå og nogle på siden af læggen - og tre styk i maven - en ved navlen og to omkring min livmoder. Jeg fik også en i hånden, og en i hovedbunden.
Hun spurgte om hun måtte sætte en i øret jeg skulle gå med, og ja selvfølgelig må hun da det :) Så pt. har jeg en nål til at sidde i mit øre. ;-) Den skulle eftersigende selv falde ud på et tidspunkt!

Hun fortalte at jeg med fordel kunne masserer min storetå på trædepuden i ca. 5 min. hver aften - så nu kommet kæresten på arbejde de næste maaaaange aftener ;o)

Jeg har fået en ny tid til næste onsdag den 23/1.

2 kommentarer:

  1. Hejsa :-)
    Må man spørge om du vil anbefale akupunktur? og hvilken af dem du vil anbefale?

    SvarSlet
  2. Hej :)
    Akupunkturen var dejlig, men jeg fik jo desværre intet ud af den. Om det udelukkende var medicinen der gjorde at æggene ikke var brugbare, eller om akupunkturen også spillede en rolle, det erjo ikke til at vide.

    Dog ror jeg ikke akupunkturen spillede en rolle. Jeg spurgte os på klinikken, og de mente heller ikke det havde noget at sige. Jeg har læst om flere der har haft godt gavn af akupunktur ifbm. fertilitetsbehandling. :)

    Mvh
    Camilla

    SvarSlet