søndag den 13. januar 2013

Så er der bestilt lidt vitaminer

Kæresten er løbet tør for d-vitaminer, og jeg har læst et sted på nettet at de der hedder "kolos" skulle være ekstra gode. Vores lokale apotek havde dem desværre ikke, så vi måtte bestille dem på nettet.

Det er hermed gjort, og jeg håber de bliver leveret hurtigt :-)

Ydermere bestilte jeg lige 60 kapsler Gele Royal, da jeg synes det er en del der også taler godt om denne pille. De fleste hirstorier jeg har hørt lyder noget alla: "Nu har vi prøvet i x-antal måneder, og der skete intet. Så startede vi på Gele Royal og måneden efter stod vi med en positiv test". SÅ, nu skal disse altså også prøves.

Måske det bare er fup og fidus, og det vil der helt sikkert sidde nogle derude der synes det er, det er også helt OK - men tro flyttet bjerge, er det ikke sådan man siger? :)
Det er jo et naturprodukt, og derfor skader det jo ikke at forsøge sig med disse.

Ang. akupuntkur, har jeg fået svar fra to af de tre steder jeg har skrevet til. Det ene af dem har jeg dog boycottet, da jeg ikke føler for stedet. Kan ikke helt forklare hvorfor - men tror det har noget at gøre med at de ikke ligefrem i deres mails udviser at det helt sikkert er noget de vil hjælpe mig/os med. Selvfølgelig vil de det, men den anden jeg har fået svar fra, virker bare mere varm om hjertet hvis man kan sige det sådan. Så indtil videre står valget imellem hende og så hende jeg venter svar fra. Håber svaret kommer imorgen!
Jeg regner med at min første behandling kommer til at foregå i den uge vi går ind i. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar