fredag den 18. januar 2013

"I er jo stadig unge....."

Jeg brænder simpelthen en hovedsikring når jeg høre folk komme med denne kommentar til os!

Ja, det er da meget muligt vi er unge, men det ændre sku ikke på at vi ikke selv kan lave vores ønskebaby.. Så kan vi have nok så meget tid foran os, men hvad nytter det?

Der var i dag en der sagde det til mig. I forbindelse med det sagde han at vi jo havde rigeligt tid, og det skulle nok komme.
AAARGH! Jeg sad bare der på stolen, total stone face og sagde intet. Ikke en eneste mine viste sig i mit ansigt, andet en måske en snert af arrigskab.


Hvordan fanden kan folk tillade sig at sige sådan noget?? For helvede, vi er i behandling for barnløshed fordi vi ikke selv kan lave en baby. Tror du det er for sjov??
Vi har nu engang kun de tre forsøg der tilbydes i det offentlige, førend vi skal til at betale flere tusinde kroner for yderligere forsøg! Det er der fandme mange der glemmer....

Sorry for et surt indlæg, havde bare brug for at komme af med det.

God weekend, kære læsere. :)

5 kommentarer:

  1. Hej igen,

    Hvad blev der af dit fryseæg?

    Bedste hilsner
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen Mette

      Hvis du læse nogle af de tidligere indlæg her på bloggen, vil du finde ud af at vi blev fejlinformeret på klinikken, og kunne ikke bruge fryseæggene i cyklussen efter det forsøg der ikke lykkedes. Så vi måtte slå koldt vand i blodet og tilmelde os nyt forsøg da min mens kom i december.. :)

      Hvordan går det med dig? Lykkedes jeres forsøg?

      Mvh Ønskebabyen

      Slet
  2. Det er jeg ked af at høre, jeg læste det som, at vi var fejlinformeret om hvornår I kunne starte igen. Men mega surt, at først har man fryseæg og så har man ikke.

    Vores første forsøg lykkedes heller ikke, men vi har heldigvis æg på frys. Jeg regner med at vi sætter de første op til februar.

    Bedste hilsner
    Mette

    SvarSlet
  3. Det er også korrekt forstået - vi har skam stadig 2 æg i fryseren.
    Men pga. juleferien, kunne vi kun melde os til et nyt frisk forsøg i december, og det valgte vi naturligvis at gøre :)

    Øv at jeres forsøg heller ikke lykkedes. Har du selv gjort dig nogle tanker, omkring om noget skal gøres anderledes næste gang?
    Og hvorfor vil I bruge jeres fryseæg fremfor et friskt forsøg? :)

    Mvh
    Ønskebabyen

    SvarSlet
  4. Vi er så heldige at have 6 æg på frys, så vi ville gerne bruge dem først. Selvom jeg er bekendt med at man jo kunne tage et nyt forsøg nu, og få dette gratis, og så bruge fryseæggene til barn nr 2. Men jeg vil rigtig gerne bruge æggene nu.

    Tillykke med dropningen af mælk - det gjorde jeg for 5 år siden. Mælk laver temmelig meget ballede i kroppen. Men rismælk på havregrynene det lyder fælt ;-)

    Mvh
    Mette

    SvarSlet