torsdag den 3. januar 2013

Er meldt til ICSI nr.2

FINALLY!

Jeg ringede jo til klinikken igår. Jeg gik hele morgenen og satte mig op til at jeg skulle ringe til dem, og da klokken slog 9.30 og telefonen åbner deroppe, begyndte mit hjerte at banke derud af. Jeg smuttede fra min kontorstol, ind i et lukket lokale, tog en dyb vejrtrækning, tænkte RO PÅ, det er bare et telefonopkald, jeg trykkede nummeret og så får jeg en telefonsvarer - Klinikken åbner først i dag!

Nå, men i dag da klokken så slog 9.30, tog jeg min telefon og gik ind i selvsamme lokale og ringede til klinikken, den duttede optaget. Og det blev den sådan set ved med. Jeg tænkte oh shit, jeg kommer aldrig igennem. Men efter - hold nu fast - 45 min. og 286 opkaldsforsøg kom jeg endelig igennem ;-)

Pyh, nu er jeg så endelig meldt til nyt forsøg, og sygeplejersken mener sagtens at vi kan nå det, inden min kæreste rejser udenlands, med sit arbejde.

Modtager gerne alle jeres gode vibes! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar