tirsdag den 15. januar 2013

Hvad gør vi anderledes denne gang?

Er der mon noget vi gør anderledes i dette forsøg i forhold til det første? Ja, det kan du tro der er :-)

For det første ved I jo allerede, at jeg starter til akupunktur behandling imorgen og skal have det en gang om ugen indtil ægudtagning og derefter er det vist nogle specielle behandlinger jeg får efter ægudtagning og ægoplægning. Mere om det imorgen, der er jeg helt sikkert meget klogere :o)

Ellers så starter kæresten op på Kolos d-vitamin, som skulle være stærkere end dem han hidtil har taget. Og så starter vi begge op på Gele Royal.

Jeg er pr. 1/1-13 startet i fitness, for at komme ud og røre mig. Jeg har aldrig gået til sport og jeg kan virkelig mærke jeg har brug for motionen. Ikke fordi jeg er overvægtig, tværtimod :o) Men bare for at få en god kondi, og så er jeg sikker på det kun kan påvirke vores projekt positivt :-) ellers så tænker vi selvfølgelig over hvad vi spiser (det gør vi nu altid!) og så kan jeg bare mærke at jeg har en helt anden ro i kroppen denne gang, i forhold til første forsøg.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes du gør alt det rigtige.. Glæder mig til at fælge Jeres 2. forsøg. Krydser alt jeg har.

    SvarSlet
  2. Hej Babyløberen

    Tusind tak for de rosende ord. Jeg håber det er det rigtige vi gør. Men mange mener jo desværre at det intet har at sige, og er det op til biologien om det sker eller ej.
    Men jeg tror på ændringer kan være med til at hjælpe, og tro flytter jo bjerge. :o)

    Mvh
    Ønskebabyen

    SvarSlet