mandag den 12. november 2012

Update :)

Tænkte det var påtide med en lille update :)

Alt går godt, og jeg har stadig ikke fået mens (Yaaaaaaay!!) Dog føler jeg ofte det er kommet, men når jeg går på wc er der intet. Udover noget helt vandigt udflåd - tænker jeg det er??
Nogle gange føles det skisme som om jeg har tisset lidt i bukserne, UDEN at have gjort det vel at mærke.. Meget mystisk.. Gad vide om det kan være crinonens skyld?

Jeg har fået bestilt tid til blodprøve på Fredag kl. 7.50 :) Jeg arbejder hjemme den dag, så jeg ikke skal sidde på job og have svaret, fra klinikken, på blodprøven. Jeg er mega spændt!
Lige pt. tror jeg dog ikke helt på det, men  man kan jo blive overrasket ;)

Har stadig brug for alle jeres krydsede fingre derude!!!

4 kommentarer:

  1. Jeg læser stadig med og er meget spændt på dit resultat:-)
    Hvordan er det at holde ventetiden ud og er der stadig ingen mens?

    Krydsede fingre
    Mette

    SvarSlet
  2. Hejsa, Har fundet dig og din blog på baby.dk. Og jeg har meldt mig til som fast læser. jeg glæder mig til at følge din blog. Mvh. Louise.
    PS. jeg har også en blog som du meget gerne må følge med på : www.familienharnfeldt.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej Louise

    Det lyder dejligt, mange tak for det :-)

    Mvh
    Ønskebabyen

    SvarSlet
  4. Hej igen Mette :-)

    Dejligt du stadig følger med.
    Læs det nyeste indlæg, for en opdatering.


    Mvh
    Ønskebabyen

    SvarSlet