torsdag den 8. november 2012

Idag er dagen hvor..

..Jeg ville forvente mens, hvis det var en helt normal cyklus!! Det er lidt skræmmende synes jeg, og jeg er så nervøs for at der er tegn til noget hver gang jeg går på toilettet. Jeg har dg hørt at crinonen godt kan udskyde det lidt?!For hver dag der går, hvor den røde djævel bliver væk, vil jeg klappe i mine små hænder ;o)

Ellers så er jeg på højkant igen, hvad angår mine smerter i maven. Jeg var til sidst ved at være bange for, at jeg var blevet overstimuleret, men det var jeg heldigvis ikke alligevel. :) Jeg er helt smertefri i maven nu, og føler mig ikke lige så oppustet som jeg har gjort. Dog er min mave stadig slet ikke sig selv - hvilket jeg håber den aldrig bliver, ihvertfald ikke før om nogle måneder og en baby senere :-D hehe

Alligevel er maven faktisk ikke helt tip top, trods smerterne er væk. Jeg er nemlig blevet nødt til at starte med noget movicol, da jeg ikke er kommet af med nummer 2 i over en uge nu :-( Jeg har ikke ondt eller noget i forbindelse med det, hvilket egentlig undre mig meget. Men jeg gør virkelig mit til at det snart gerne må komme igang igen! :)

Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde ud af hvad jeg skal tro om alt det her. Jeg har egentlig helt fra start valgt at jeg ikke ville analysere min krop hver gang jeg mærkere "et eller andet". Man kan jo bare ikke helt lade være alligevel - dog tror jeg pt. ikke helt på at det ender positivt i næste uge. Hvorfor ved jeg ikke.
Jeg har rimelig ømme bryster, og en uren hud i forhold til hvad jeg plejer at have. Men tænker at det ikke nødvendigvis behøver at betyde graviditet, men også kan være crinonens skyld eller hormonernes skyld. Jeg har indimellem lidt ondt i lænden, og tænker straks; Nå, nu er mens på vej..... :-( Men hvem ved?! Måske man alligevel er heldig... Det må tiden jo vise.. ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar