fredag den 16. november 2012

Alle tankerne.....

Så sidder man her.. Fuldstændig knust over et forsøget ikke lykkedes. :'( Og så kommer alle tankerne....

Har jeg gjort noget forkert? Jeg har ikke røget eller drukket nogle former for alkohol. Jeg har ikke løftet på noget der vejede mere end de tilladte 10 kg. Jeg analyserede ikke hvert eneste tegn i kroppen.

Men....... Har jeg spist forkert? Var det fordi jeg ofte havde kolde fødder om eftermiddag, trods de var pakket ind i sokker og tæpper?  Var det fordi jeg tænkte for meget over det, selvom jeg virkelig synes jeg hele tiden holdte mig på afstand fra tankerne? Var det fordi jeg brugte min varmepude efter ÆO? Fejler jeg noget alligevel, det spiller en rolle?

Tankerne er mange flere end blot dette.. Og skide hårdt..

Her til morgen har jeg været inde og få taget bp. Det var hårdt.. Total stoneface, sidder man derinde i stolen, og ved der nu bliver stukket en nål ind i armen, og det gør en smule ondt.. Alt dette til ingen verdens nytte, for jeg bløder jo.... Der er jo ingenting... Jeg ved det jo godt!
Men alligevel vil min telefon også ringe senere, og en sød læge fra klinikken vil sidde i den anden ende af røret, og sige noget alla: "Du er desværre ikke blevet gravid i denne omgang."
Nej for helvede, jeg tror sku snart det er sevet ind, og jeg ved forhelvede godt at jeg ikke er gravid!! :'(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar