lørdag den 3. november 2012

Smerter

Av av, hvor er jeg handicappet pga. mine smerter i maven. De kommer fra ægudtagningen i Onsdags, og vil bare ikke gå væk :-(

Jeg har rimelig ondt i maven fra navlen og op efter - ret mystisk i min verden, da det er i underlivet de har rumsteret ;-) Og det bliver værre når jeg får noget at spise! Jeg er mega oppustet, og når det er værst ligner jeg jo nærmest en der er gravid i 4-5 mdr....... Suk :-(

Jeg troede lige det var ved at være ovre, da jeg stod op til morgen, fordi der næsten ingenting var. Men så er det bare igen blevet værre og værre jo længere dagen skrider frem. Jeg føler ikke så meget sult, men bliver jo nødt til at spise noget alligevel.
Da jeg havde spist en rugbrød til frokost, lagde min kæreste og jeg os på sofaen og der gik det helt amok, og der kom også en del jag og stikkende smerter i underlivet. Jeg sørger for at drikke en masse i løbet af dagen, og det medføre så også en del ture frem og tilbage fra toilettet ;-) Nogle gange så løber det nærmest bare igennem mig, og jeg tisser ekstremt meget i forhold til hvad jeg plejer. Tænker at mine hævede æggestokke også har en del af skylden for alt mit tisseri, for de må næsten give mindre plads til min blære.

Har nu besluttet mig for at kontakte klinikken eller egen læge på Mandag, hvis ikke det bliver bedre. Jeg kan jo ikke dæmpe smerterne med panodil, og er i tvivl om, om jeg må bruge min varmepude til at lindre med. Det er der nemlig en del delte meninger om.

Men jeg tænker stadig POSITIVT :-D Det er jo det vigtigste..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar