mandag den 26. november 2012

Fejlinformeret på klinikken

Det må bare ikke ske, og det der bare ikke må ske, skete så for os i dag! Vi er blevet fejlinformeret af klinikker, og der er to sygeplejersker, som ikke reagerede på det :'(

Vi skulle op på klinikken idag, fordi jeg skulle scannes, og det skulle så have været startskudet til vores fryseforsøg. MEN! Lægen der scannede mig så noget forkert ud i ansigtet, og sagde at det ikke kunne lade sig gøre. Jeg var stadig påvirket af medicinen fra sidste ICSI, hvilken hun kunne se på mine æg/æggestokke, og hun sagde at man altså skulle springe en cyklus over, inden man kunne prøve igen.

Jeg vidste godt at man skulle springe en cyklus over, inden man kunne starte nyt ICSI forsøg op, men vi havde intet fået at vide om, at man også skulle springe en cyklus over inden et fryseforsøg kunne lade sig gøre.

Dette er der imidlertid to sygeplejersker der ikke har reageret på.
Den første sygeplejerske var hende der ringede til mig Fredag den 16/11 med svar på vores bp. Hun sagde at vi jo have to æg i fryseren, som vi kunne vælge at bruge. I så fald skulle jeg ringe Mandag den 19/11 og få tid til en scanning.
Den anden sygeplejerske er så hende der tager telefonen Mandag morgen den 19/11. Jeg forklarer i telefonen at vi fik svar på bp om fredagen, og at den desværre var negativ, og vi havde valgt at forsøge med vores æg i fryseren og hun giver mig derefter dato til scanning, som var i dag.
Der burde have ringet en alarmklokke hos dem begge! De sidder begge to med min journal, og kan se hvad jeg har været igennem og hvonår :'(

Jeg er ret splittet i  mine følelser lige nu.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar