onsdag den 14. november 2012

Bløder

Så kom dagen jeg frygtede allermest i hele verden. Jeg er begyndt at bløde.

Først startede det ud med noget lysebrunt udflåd/fnulder (fra crinonen), og jeg fik menssmerter. Der gik så mange timer i løbet af dagen hvor der ingenting kom, og jeg havde nok stadig et lille håb indeni mig, der lyste..

Det er så imidlertid blevet slukket. Blæst ud, fuldstændig!
Jeg er nemlig begyndt at bløde nu.. Ikke "rigtig" blod, men det er noget meget lyst vandig noget. Men det er rødt...... :'(

Hvem havde også troet på at alt skulle gå så perfekt for os. Igennem hele behandlingsforløbet reagerede min krop helt som den skulle og alt gik lige efter bogen.. Man kan åbenbart ikke få lov at komme let igennem det her! :'(

Jeg er helt ødelagt indeni lige nu.......

2 kommentarer:

  1. Det er jeg rigtig ked af at høre..:-(
    Nu har jeg fuldt rigtig godt med i dit forløb og jeg håber inderligt for dig, at det bare er et eller andet ubetydeligt pletblødning. Puha om 3 uger er det mig. Føler virkelig med dig!

    Bedste hilsner
    Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Det er ikke bare en ubetydelig pletblødning, desværre :'(


    Mvh
    Ønskebabyen

    SvarSlet