onsdag den 14. november 2012

Blodprøve imorgen

Jeg er helt ødelagt indeni, helt tom indeni. Jeg aner ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. :'( Fuck hvor er det hårdt det her!!

Imorgen tidlig sidder jeg i bilen på vej til sygehuset, for at få taget blodprøver. En fuldstændig ligegyldig blodprøve i mine øjne, og en blodprøve jeg ikke kan bruge til noget som helst!
Jeg har allermest lyst til bare at grave mig langt ned og skide på den blodprøve imorgen, selvom jeg ved at jeg skal have den taget.
Lægerne kan se i prøven om ægget havde sat sig fast, men alligevel er blevet udstødt eller hvad man skal sige. Er det tilfældet har dette forsøg ikke talt.
Men igen, hvad kan jeg bruge det til nu? NOTHING! Jeg er så ked af det, og de sidste 2 mdr. har bare endnu engang været "fyld" i vores forsøg på at få vores ønskebaby :'(

Jeg er rasende indeni, pga. sorg, jeg føler mig tom, jeg har ingen ord. Og det har jeg jo så alligevel! Det her er hårdere end jeg troede................... :'(

Hvor er livet bare uretfærdigt!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar