fredag den 14. februar 2014

Vil jeg opleve det igen?

At være gravid og føde min søn var fantastisk og det største jeg nogensinde har oplevet! Men vil jeg nogensinde komme til at opleve det igen? 

Jeg har tænkt rigtig meget på det de sidste par dage/uger - får jeg nogensinde lov at opleve en graviditet og fødsel igen eller var dette vores eneste chance? 
Jeg vil så gerne opleve at give Tristan en lillebror eller -søster, og ikke mindst give mig selv og Kasper muligheden for at opleve endnu en graviditet og fødsel, men det er bare ikke sikkert at muligheden er der, desværre. 

Jeg kan blive super ked af det, bare ved tanken om at dette måske var vores eneste chance! Jeg kan på en måde blive sur på mig selv over at jeg ikke nød graviditeten og fødslen mere end jeg gjorde. Men når man stod i det, følte jeg ikke jeg kunne nyde det mere end jeg gjorde, og det tror jeg virkelig heller ikke jeg kunne - men her bagefter kan det være svært at "huske" hvordan man helt nøjagtig følte det, og til tider var graviditeten da også hård og man glædede sig til at få sin baby i armene, men sådan har alle gravide det vel?? Og det betyder jo ikke at man ikke nødt den?! Og lige sådan under fødslen, var der da helt sikkert tidspunkter hvor jeg glædede mig til at det var overstået! Det gjorde jo ondt for pokker :-) 

Jeg håber noget så inderligt at det lykkedes os at blive gravide igen, på et tidspunkt, for når jeg mærker efter kan jeg bare mærke at jeg skal opleve det en gang til <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar