mandag den 24. februar 2014

5 ugers undersøgelse

I Torsdags da Tristan var 5 uger gammel, var vi til 5 ugers undersøgelse hos lægen. Besøget var egentlig hurtigt overstået synes jeg og jeg var nok ærlig talt en smule skuffet da vi gik derfra! 
Jeg følte lidt at lægen bare skulle have det overstået og han havde da heller ikke mere end gjort det han skulle før han sagde at det var det og så begyndte han at pakke puslehynde osv. væk alt i mens jeg følte han nærmest var ved at smide os ud af rummet førend Tristan havde fået sit tøj på igen. Øv...

Men ros det fik han og en ordentlig basse det er han bestemt ved at blive! Han vejede nemlig 4820 gram, dvs. han har taget 1590 gram på, på 5 uger! Han måler stadig 56 cm. som han også gjorde sidst vi havde SP. Lægen spurgte kort ind til fødslen og om Tristan kunne holde hovedet selv når han lå på maven - han ville ikke engang "tjekke" det.. 

Vi skal have SP på onsdag, og det glæder jeg mig meget til. Der er det hele nemlig meget mere afslappet og hyggeligt, hvor vi sidder og snakker om alt mellem himmel og jord, og hun kommer med nogle gode fif om alt muligt. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar