mandag den 17. februar 2014

Far er startet på job

Jeg havde frygtet det en smule, da det betød at jeg nu skulle klare alt om natten og indtil farmand kommer hjem kl 12.15. Men det går så fint.. Tristan er altså en nem lille fyr <3
Jeg er oppe 2-3 gange om natten/tidlig morgen for at give med og ren ble og så sover han videre.. Det tager maks 1/2 time fra han "vågner" til han sover igen, så det er jo ret fint.
I weekenderne eller når farmand har hverdags fri pga weekendarbejde, deler vi det lidt mere imellem os om natten. Der står farmand som regel op og laver alle flaskerne og så skiftes vi til at give flasken og skifte ble.. :-) så jeg nyder de nætter, selvom jeg ikke kan undgå at vågne selvom det er farmand der giver flasken - dog falder jeg ret hurtigt i søvn igen og opdager ikke han bliver lagt tilbage i sin vugge, som står ved siden af mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar