lørdag den 8. februar 2014

Nyre-scanning

Da jeg blev scannet sidste gang i uge 35 ang. det væske Tristan havde på sine nyre, fik vi at vide at han skulle tilses af en børnelæge når han var en uge gammel. 

Kort efter fødslen blev børnelægen dog tilkaldt og hun besluttede at han skulle scannes samme dag samt når han var 10 dage gammel, for at fastslå om der var noget med de nyre eller ej. 

Så da Tristan var omkring 6 timer gammel blev han scannet og han tog det så flot - far sad med ham imens <3 Den 27/1 da han var 11 dage gammel var vi så igen inde og få ham scannet og i tirsdags modtog vi et brev med posten, hvori der stod at hans nyre så fuldstændig normale ud og at de afsluttede ham. 

Det var en stor lettelse at vide med 100% sikkerhed at alt er som det skal være!

1 kommentar:

  1. Hej - stort tillykke med Tristan!

    Jeg kontakter dig her fordi jeg søger kontakt til par der har fået et barn via en fertilitetsbehandling. Jeg arbejder på DR i Aarhus og er ved at forberede en ny tv-serie til DR2 om vores velfærdssamfund over en bred kam. Vi undersøger blandt andet hvad det vil betyde for det enkelte menneske, hvis nogen af de goder vi tager for givet forsvinder - her i blandt støtte til at få børn. Derfor vil jeg gerne i dialog med mennesker, der har fået hjælp til at få børn for at høre om den hjælp og betydningen af denne.

    Derfor håber jeg i har lyst til at kontakte mig. Det kan i gøre på srca@dr.dk eller tlf. 28 54 02 12

    Venlig hilsen

    Søren Højlund Carlsen

    SvarSlet