torsdag den 22. maj 2014

Tøj til Tristan

Inden han blev født, købte jeg jo bare hvad jeg synes var flot - nu er det pludselig en helt anden måde at købe tøj på, nu hvor han er her og man ved hvordan han er bygget.
Tristan er lang og slank, så det er faktisk mange ting der ikke sidder godt på ham. Favoritterne indtil videre er Hummel, Molo, Smallstuff og Katvig bodyer og Småfolk+Hummel heldragter/sommerdragter. 

Af bukser vil jeg gerne have nogle der ikke er alt for store og posede - synes ikke posede bukser er pæne til ham! 
Jeg har derfor været på jagt efter leggings, hvilket jo også bare vil passe så godt til det vejr vi har nu og som vi går i møde. Men det er virkelig svært at finde!! Jeg forelskede mig dog ret hurtigt i de leggings der er at finde hos Zara, så jeg skyndte mig at klikke 4 par hjem til ham, og glædede mig nu bare til de kom med posten. 

Jeg blev dog slemt skuffet da jeg modtog dem og fik dem prøvet på T. De var simpelthen så store i livet, at de ville falde ned på ham med det samme. Nok er han slank, meeeeeen... Nu må jeg skuffet pakke det sammen igen og returnere og igen gå på jagt efter nogle bukser til ham :(


Hvis I kender nogle gode hjemmesider/mærker der passer godt til lange og slanke drenge, så høre jeg gerne fra jer! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar