onsdag den 7. maj 2014

Bæresele

Jeg har længe godt kunne tænke mig en bæresele til Tristan, så det er lidt nemmere at komme ud når han er vågen. Jeg har en vikle nu, men den tager bare lidt tid at få på og sat ordentligt, og jeg synes en bæresele er lidt smartere og nemmere nu når han er blevet så stor. Viklen var god da han var lille og bare faldte i søvn i den med det samme. 

Jeg havde kig på en Babybjörn Active og var meget tæt på at købe en, men blev så frarådet det af en masse i den terminsgruppe jeg er i, da babybjörns bæreseler ikke er ergonomisk korrekte for drengebørn. ØV! Så jeg måtte på udkig efter en ny og faldt så over en Manduca og en Ergobaby. Disse giver baby støtte helt ud til knæhaserne og deres vægt vil derfor ligge på numsen, hvor de i en babybjörn active hænger meget i skridtet. 

Jeg har været ved at undersøge hvor det bedst kunne betale sig at købe bæreselen, og fandt frem til at det billigste måtte være at finde en der havde lavet et fejlkøb. Men men.. Heldigvis har jeg ikke nået at finde en endnu, og i dag bliver Tristan og jeg udnævnt som ambassadører for den nye bæresele WE fra Babybjörn. Hvor heldig har man lige lov at være? :) Deres nye bæresele ser så lækker ud og er ergonomisk korrekt i forhold til drengebørn.

Vi glæder os sindsygt meget til at modtage den og få den i brug! :)

Indlægget bringes i samarbejde med Babybjörn og Lekmer.dk
Se bæreselen HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar