fredag den 23. maj 2014

Første fødselsdag som mor

Mandag den 5/5 fyldte jeg 25 år - min første fødselsdag som mor <3

Jeg havde en helt fantastisk dejlig dag. Kæresten havde fri og vi hyggede os bare så meget, og tog på bones og spiste frokost. Om aftenen blev jeg fejret af mine forældre, søskende, kæreste og søn.
Fredag den 9/8 blev jeg fejret af hele svigerfamilien og den 10/5 af to hold venner <3 Kunne ikke have ønsket mig en bedre fødselsdag og jeg er SÅ glad for de gaver jeg har fået, hver og en!
HAY lup stage

Funghi svamp

Pernille Corydon ring

Pernille Corydon ring

Maxi kjole fra Vero Moda

Hay mega dot sengetæppe

Hay dot pude i mint

Kay Bojesen sangfugl - Ernst

Ferm LIVING wire basket - rosa

Marc by Marc Jacobs ur

Georg Jensen Marguerit ring

Georg Jensen marguerit halskæde

Georg Jensen Marguerit ørestikker

Trip Trap nisserne Tristan og Filucca <3




Og ja.........25 år og ikke gift!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar