tirsdag den 3. september 2013

Dejlig ferie

Undskyld stilheden den sidste 1½ uge, men K og jeg har været en uge i Tyrkiet, hvor vi har slappet af og nydt hinanden til fulde. Det blev den sidste ferie alene, for næste gang vi rejser, har vi lillemanden med <3 Jubii

I løbet af den sidste 1½ uge, er jeg begyndt at mærke lillemanden hver dag <3 simpelthen en fantastisk følelse hver gang han kommer med et lille spark! I Tirsdags mærkede farmand det første spark og Torsdag så vi begge de første spark udenpå maven. Det er så livsbekræftende!! <3

5 kommentarer:

  1. Ej hvor dejligt! Glæder mig også til at mærke mit baby sparke, det må være en fantastisk oplevelse <3

    Jeg er ellers også blevet gravid, er 6+0 i dag <3

    /HM

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, stort tillykke til jer :D Hvor er det fantastisk.. Kan godt forstå du glæder dig meget til at mærke liv.. Det er også bare SÅ livsbekræftende <3

      Hvordan var det nu.. Havde I været i behandling?

      Slet
  2. Tak for det :D

    Vi var på fertilitetsklinikken på riget d. 23. august, hvor vi fik at vide at min kærestes sædkvalitet nu var normal, så vi var uforklarligt barnløse. Jeg fik recept på hormoner og skulle melde mig til insemination ved næste menstruation. På det tidspunkt var jeg gået 3 dage over tid, men havde SLET ikke i tankerne at jeg kunne være gravid! Mandag aften var menstruationen stadig ikke kommet, så jeg tog en test og den var POSITIV :D Det er slet ikke til at fatte og vi er suuuuper lykkelige <3

    Så nej, vi nåede ikke i behandling :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Amen det er jo for fedt!! Igen kæmpe stort tillykke :-)

      Slet