lørdag den 7. september 2013

Cravings

Egentlig har der kun lige i starten af graviditeten været en kort periode hvor jeg bare havde rigtig meget lyst til appelsinjuice. Det varede vel godt og vel 14 dage.

Derefter har man da haft lyst til nogle ting mere end andre, men det har ændret sig hele tiden og været noget nyt hver gang. Der har ikke været nogle madvare jeg slet ikke har kunnet klare synet eller lugten af, dog har jeg ikke været særlig begejstret for laks i ovnen, som det eneste.

Tit og ofte tænker jeg også at man kan komme til at tænke mere over det, fordi man nu ér gravid, og fordi man høre så mange underlige og sjove historier omkring hvad folk de bare MÅ have, når de er gravide. En gang imellem må jeg erkende, at jeg tror nogle spiller lidt ekstra på det med cravings! Sorry to say, men tror også det er fordi jeg ikke selv har oplevet de.

Dog skal det siges, at jeg måske har en lille craving som har stået på i nogle uger ;) MÆLK!! Vi køber ret meget mælk for tiden og 2 liter kan nemt forsvinde herhjemme i løbet af en dag (dog ikke kun min ære, da kæresten også drikker noget af det) Men faktisk er det mest mælk med kakao pulver i jeg er helt tosset med ;) MUMS! Jeg kan slet ikke leve uden min mælk/kakao.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar