torsdag den 1. august 2013

Hvem er vi egentlig?

Jeg lovede for noget tid siden efterhånden, at vi efter vores NF scanning ville offentliggøre hvem vi er, og man skal jo love hvad man holder :) om end det er ved at være lang tid siden vi var til NF!

Here you go!

Jeg hedder Camilla, er 24 år gammel, lagkagedagen er den 5. maj. Jeg er uddannet Social- og sundhedshjælper og Social- og sundhedsassistent, men det skulle altså ikke liiiige være det jeg skulle lave alligevel. Så nu sidder jeg i kundeservice hos en virksomhed i Vendsyssel, og har gjort det i 3 år til Oktober.
Af nærmeste familie har jeg mine forældre som bor 2,5 km fra os, en tvillingesøster der bor i Aalborg og en storesøster som er gift med Martin og sammen har de Melanie (5) og Lucas (3).

Min kære forlovede hedder Kasper og er 25 år gammel, lagkagedagen er den 16. december. Han har ingen uddannelse, og har arbejdet lidt rundt omkring, som lagermand. Men for nogle år siden, efterhånden, var vi så heldige, at der åbnede en ny  stor møbel-butik i City syd, og der har Kasper arbejdet lige siden.
Af nærmeste familie har han sin mor og hendes kæreste. De bor i Kolding. Og en lillesøster der bor i Kolding/Århus :)

Vi har kendt hinanden i mange år, pga. fælles omgangskreds. Og vi har været kærester i 8 år til September. Forlovede i 1 år den 15. august <3 Bryllup forventes at blive i august 2015.
Vi købte hus sammen i November 2008, lige syd for Aalborg og har boet her siden. Vi har efterhåndet renoveret det fra ende til anden, samt endevendt hele haven og sået græs i den. Vi er super glade for at bo her, og det ender nok med en tilbygning på et tidspunkt.
Vi elsker at rejse og er hvert år i Alanya, da min svigermor har lejlighed dernede. Og i år er ingen undtagelse - vi glæder os!

Ellers kan jeg fortælle at vi har en overskøn hund, som vi elsker over alt på jorden. Han bliver den bedste storebror til lillemanden <3 Han er en blanding af japansk spids og mini Collie og hedder Tiko. 
 

Til slut lidt billeder:




Juli 2011


September 2011
 

August 2012
 
 


December 2012
 
April 2013
Taget på vej hjem fra klinikken, da vores iglo-æg lige var lagt op <3
 
 
Tiko
 
 
Tiko

Ingen kommentarer:

Send en kommentar