torsdag den 22. august 2013

Barnevogn

Ihh jeg glæder mig til på Lørdag. For ikke nok med at vi skal ud og kigge/købe autostol, så skal vi også ud og bestille barnevogn. Vi er så super heldige, at min søde svigermor køber barnevognen til os. <3

Vi skal have en Emmaljunga med det nye stel, hvorpå der er drejehjul. Jeg prøvede at køre med en i Ønskebørn, og den er jo så nem at manøvre rundt med, og da jeg nemt kommer til at døje med ondt i ryggen, er den jo oplagt til os! Den vil ydermere være så nem at have med ind i butikker, når man skal handle, og nem at have med på gåtur med hunden ;) Glæder mig sådan til at se alle de nye modeller og farver i BabySam.

Egentlig var det meningen vi ville have købt en 2013 model, og dermed få 20% på dem, da de var ved at udgå, men vi var ikke hurtige nok! Man kan jo lige så godt spare de penge man kan, og varen er jo stort set den samme! Men ak, de var alle sammen væk da vi tog af sted for at kigge.

Glæder mig til at vise jer billede af den vi vælger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar