lørdag den 24. august 2013

Puslekommode

Første gang kæresten og jeg tog i BabySam, forelskede jeg mig i en puslekommode med matchende seng til. Det var bare lige den vi skulle have.

I onsdags var jeg så igen i BabySam med mine forældre, og puslekommoden var væk! Til min store ærgelse er den udgået. Der stod jeg, midt i BabySam, og kunne næsten give mig til at tude.. Selv udstillingsmodellen var væk.

Torsdag gik jeg så i gang med at ringe rundt til de BabySam der ligger i Jylland. De første tre jeg fik fat i havde hverken nogen på lager eller en udstilling i butikken. Jeg mistede modet så småt, lige indtil en sød poge fra BabySam i Frederikshavn kunne fortælle mig at de havde udstillingsmodellen tilbage. Jubiiiiii!!! De ville sælge den til 2000 kr. (koster 2599 fra ny) og de takkede vi imidlertid ja tak til, med forbehold selvfølgelig, da den jo kunne have nogle skrammer vi ikke kunne leve med.

Min svigermor ville dog lige forsøge sig i BabySam i Kolding, inden vi drønede til Frederikshavn for at hente den deroppe. Til hvilket held at vi ventede, da BabySam i Kolding også havde udstillingsmodellen tilbage, og ville sælge den til 1500 kr. SOLGT!

Hvor er jeg bare glad. Såå glad for at jeg få den puslekommode jeg allerhelst ville have, trods den er udsolgt og udgået i de fleste varehuse. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar