tirsdag den 30. juli 2013

Kønsscanning i dag

Så har vi været til en intet mindre end fantastisk kønsscanning i dag! Vi venter os en sund og rask lille DRENG <3 Han var så fin og perfekt, og fik super meget ros af jordmoderen.

Jeg har hele tiden troet mest på at det blev en pige, men indimellem var troen på en dreng der også. Da vi så sad i venteværelset i dag, kiggede jeg på kæresten og sagde: Det bliver en dreng, jeg kan bare mærke det.
Lige pludselig var jeg bare helt 110 % sikker i min sag. Det kom bare til mig, som lyn fra en klar himmel. Og det passede jo ;)

Her er lige lidt billeder af vores smukke søn.





4 kommentarer:

  1. Stort tillykke med den lille dreng. Jeg har 3 drenge og de er intet mindre end fantastiske;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have :) jeg glæder mig helt vildt til at blive drenge-mor ;-) <3 og behøver jeg dige andet end at kæresten er 110% tilfreds ;-) haha

      Slet
  2. Det er FEDT at være drengemor<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på du har ret søde ;-)

      Slet