søndag den 12. maj 2013

Graviditets-tegn

Udover de fine positive test jeg kan lave, så er jeg også begyndt at få nogle graviditets-tegn.

Ja det startede faktisk allerede i torsdags, dagen før vi fik svar på bp. Vi var stået sent op og havde besluttet os at spise en kombineret morgenmad/frokost. Den første rugbrød gled fint ned, men da jeg nåede til nr. to som kun var en halv, vendte det hele sig i mig, og jeg havde bestemt ikke lyst til den. Føj! Udover det havde jeg lidt menssmerter i løbet af dagen, og kvalme. Ikke meget, men lidt.

Lige nu sidder jeg og kæmper for at få lidt ymer i mavsen. Jeg afskyr nemlig mad om morgenen, OGSÅ selvom min mave knurre. Jeg kan simpelthen ikke få det ned. Der skal gerne gå nogle timer fra jeg står op til jeg kan få noget ned. Og så går det egentlig fint resten af dagen. Jeg spiser ikke så meget, men det er måske nok fordi jeg har fri i disse dage og ikke laver det vilde :)

Jeg ELSKER at være gravid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar