onsdag den 29. maj 2013

Jeg er her stadig :)

Det er ved at være lidt tid siden sidste indlæg. Im so sorry, men energien er ikke hvad den har været! Når jeg kommer hjem fra job er jeg simpelthen så træt at jeg nogle dage vil tro jeg kunne stå op og sove. Så skal der jo også liiiiige laves aftensmad, hunden skal gåes med, der skal vaskes tøj, vaskes op og så er det ved at være tid til og skulle i seng J

Men ellers så går det altså godt!! Jeg mærker ikke lige så meget til graviditeten som andre gør. Jeg har kvalme, ja. Men slet ikke noget slemt, og det er der mest om formiddagen og om aftenen J Ømme bryster? Naaah, ikke noget vildt, men en lille bitte smule. Men de er spændte og er vokset en meget lidt.

Derudover har jeg fundet ud af at jeg ikke kan klare herreparfume, lige for tiden. Jeg er blevet nødt til at bede kæresten om at vente med at tage parfume på om morgenen, til han har været inde i soveværelset og sige farvel til mig ;) puha!

Maven, ja den er altså allerede vokset synes jeg. Og jeg er SÅ oppustet om eftermiddagen og om aftenen. Glæder mig til det kommer til at ligne en rigtig ”gravid-mave”.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar