onsdag den 8. januar 2014

Vejrtrækningen

Efterhånden som vi nærmer os termin, kan jeg virkelig for alvor mærke at min vejrtrækning bliver mere og mere besværet, når jeg ligger ned. Det hele har jo naturligvis fået mindre og mindre plads jo længere vi kommer i graviditeten.
Også når jeg får plukveer kan jeg blive en smule stakåndet til tider. Det er sjovt at se og mærke hvordan kroppen har forandret sig - nogle gange er jeg ret imponeret over alt det jeg stadig kan til trods for jeg har termin lige om hjørnet, og andre gange kommer det bagpå mig hvis der der noget jeg ikke kan, hvortil jeg liiiige må stoppe op og sige til mig selv at der jo altså kun er få dage til termin og at det jo naturligvis er helt normalt. Jeg har super svært ved at følge med nogle gange, som I kan høre ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar