onsdag den 15. januar 2014

Sidste JM besøg og et smut på fg.

I går var vi afsted til sidste JM-besøg 40+2. 
Jeg havde haft det en smule skidt i løbet af dagen med utilpashed, kvalme og en smule trykken for brystet når jeg fik en plukve, så ville gerne at kæresten tog med mig, hvilket han selvfølgelig gjorde uden jeg skulle nævne noget :-* Ellers er de JM-besøg jo ikke så spændende for manden ;o)

Vi fik talt en smule om igangsættelse og jeg skal ringe på sygehuset på fredag for at få en tid til igangsætningssamtale. Øv hvor jeg ikke håber vi får brug for at lave det opkald eller komme til samtalen - vil så gerne at det hele går i gang af sig selv.. 

Igen igen fik jeg ros for maven og i følge både JM og studerende vender han stadig med hovedet ned og ligger dybt. Han blev skønnet til 34-3500 gram og SF mål på 34 cm. Mit bt var derimod overhovedet ikke OK og viste 130/101. Derfor skulle vi en tur omkring FG til tjek, da jeg jo også kunne fortælle hvordan jeg havde været til utilpas i løbet af dagen. Tingene tilsammen kunne tyde på svangerskabsforgiftning, men JM var ret sikker på at mit bt ville rette sig deroppe. Og ganske rigtigt, begge bt der blev målt på fg var helt OK og sagde 118/75 ;) Fik også kørt en strimmel der var helt OK og som viste en meeeeeeeeget aktiv dreng. Generelt var han bare ekstrem aktiv i går, og det gav en masse plukveer også, og de er altså ikke lige sjove mere, da de er ved at være ret kraftige. Håber snart der sker noget <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar