mandag den 6. januar 2014

Navnet

Vi har valgt at holde vores valg af navn hemmeligt. Vi har nemlig ikke lagt os 110% fast på et navn endnu. Vi har to navne vi vakler imellem, dog med en hel klar favorit. Vi vil bare gerne være helt sikre på at dét ér navnet, inden vi fortæller det til noget.
Jeg ønsker ikke at vi har fortalt han skal hedde "et" og så vænner folk sig til det, og når han så er født, så vælger vi "to", men folk ser ham stadig som "et".

Der er delte meninger om vores valg om at holde det hemmeligt. Nogle forstår os 100% og andre synes vi er åndsvage fordi vi ikke bare fortæller det. Jeg er fuldstændig ligeglad med folks meninger, og jeg tror også det er derfor vi holder det hemmeligt. Vi vil nemlig være 100% sikre på navnet og vil når det bliver offentliggjort have vænnet os til det og være glade for valget, og dermed kan andres meninger være fuldstændig ligegyldige for os. Der skal nok være nogle der synes det er et underligt navn, sådan nogen er der jo altid imellem ;o)  

1 kommentar:

  1. Vi fortalte det heller ikke før jeg havde født smukke :-) jeg GLÆDER mig til at høre navnet :-D bare i ikke har valgt August ;-))

    SvarSlet