torsdag den 4. juli 2013

NF scanning vel overstået

Så kom dagen endelig! Jeg har været så nervøs og med kvalme hele formiddagen. Men som de andre gange, har det været helt uden grund. Det fik nemlig bare perfekt!!

Der lå et styk mega lækker spireVIP derinde, med det fineste bankende hjerte og spjættede derud af <3

Risikovurderingen blev 1:20236, så det er vi bestemt tilfredse med!

Det var noget af en drillepind vi kiggede ind til også. Den lå nemlig med benene over kors, og ville bestemt ikke strække dem, uanset hvor meget scanningsdamen drillede den og uanset hvor meget moderen her rystede med numsen ;) Så til at starte med blev jeg scannet i over 30 min. og så holdte vi lige en pause hvor jeg fik tisset af og der blev lavet papirer. Derefter kiggede vi lige ind til den lille fis igen, og så var den mere villig til at samarbejde :)

Min termin blev rykket tre dage, så fra at have hedder 15/1 hedder den nu 12/1, på den kommende mormors fødselsdag :) :) Jeg satser nu på at gå to dage over og føde den 14/1-14 :) Fed dato!

Vi fik også at vide af hende der scannede mig, at i og med baby er lavet ved ICSI og har været en tur i fryseren, så skulle vi nok regne med at blive kaldt til en eller to ekstrascanninger samt at vi efter MD scanningen lige skal ind og tale med en læge. Men vi klager ikke over de ekstra scanninger! :)


1 kommentar: