mandag den 29. juli 2013

Børneværelset

Det skal ikke være nogen hemmelig, at jeg tænker meget over indretningen og interiør på baby's værelse :)

Jeg er nået frem til at tingene skal være fra Sebra, jeg er nemlig heeeelt vild med deres "Patch" & "Grafisk" tema/design.
Egentlig var jeg gået fra Sebra til at starte med, og havde næsten besluttet mig for at det skulle være Smallstuff, men så satte jeg mig med computeren en aften og fandt ud af at jeg var ret forelsket i temaet fra Sebra.

Af seng og puslekommode har vi ikke bestemt os endnu. Mine forældre har været så søde og sige de gerne vil betale det, så når vi har været til MD tænker jeg at vi skal en tur i babysam, ønskebørn osv. sammen med min forældre, så vi kan få bestilt/købt en seng og et puslebord <3 :)

Vi skal have disse ting afhængig af babys køn:




Patch sengesæt - Sebra
  

Patch sengerang - Sebra




Grafisk Puslepude - Sebra
 

Grafisk sengesæt - Sebra
 


 Højdemåler - Sebra


XL loftslampe - Sebra




Uro - Sebra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar