onsdag den 10. juli 2013

Kommende scanninger og andet

Ja det er jo sådan at vi allerede ved hvornår vi skal til de næste scanninger.

Vi har valgt at købe en kønsscanning, men i og med vi er ude at rejse når jeg når de 14+0, så kan vi først få den når vi kommer hjem. Vi har bestilt tid hos scanningsjordmoderen i København, da vi skal flyve fra Kastrup :) scanningen ligger den 30/7 og jeg vil her være 16+2 :)

MD scanningen skal vi til den 23/8, hvor jeg vil være 20+5 - denne dag går vi også på ferie, hvor vi skal holde den sidste uge. Det er jo en perfekt start på den <3

Første jordmoderbesøg bliver den 6/8, hvor jeg vil være 17+2 :) selvom mange siger det er mega kedeligt til første besøg, ja så glæder jeg mig til det alligevel! 

Datoen for 3D/4D scanningen er endnu ikke fastlagt, men det bliver engang i Oktober hvor jeg vil være 27-28 uger henne ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar