mandag den 16. juli 2012

Når man så gerne vil.....

........have den baby!

Hvor er det hårdt når alle omkring en bliver gravide, især når det er ens veninder :-( Tanken om at vi kunne have været gravide eller have haft en lille baby hos os nu, hvis bare vi kunne selv, er en hård tanke.. Så hård :'(
Misundelse er en grim ting, i know! Men jeg er misundelig, noget så grusomt. Det er så pisse hårdt at være dem der ikke kan, og lige pt. har jeg svært ved at være glade på min veninde og hendes mands vegne - jeg ved det er ondt, men jeg kan ikke gøre for det....
Jeg skal bare have nogle timer/dage til at vænne mig til tanken, så er jeg god igen. Men shit det er hårdt mens det står på. Jeg er selvfølgelig glade på deres vegne og det viser jeg også overfor dem at jeg er, men når jeg så er alene/hjemme er jeg bare så ked.
Nok mest at alt fordi jeg jo også vil..

Jeg synes virkelig vi fortjener, at det snart er vores tur. Synes bare at "vores tur" ligger så langt ude i fremtiden, trods der kun er 1 1/2 månede til første samtale.
Øv, hvor er jeg ked idag... :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar