lørdag den 7. juni 2014

Klapvogn

Vi er ved at undersøge markedet for klapvogne og hvilken der passer til vores ønsker og behov. Vi skal ud og rejse til September, og skal derfor have en klapvogn vi kan tage med os, som også skal være en han kan sove i. 

Jeg synes der er så mange forskellige og jeg kan lide noget ved dem alle sammen. Hvis man dog bare kunne sammensætte en selv, så man fik alt det man gerne ville have :-)

Vi var først enige om at det skulle være en Emmaljunga Nitro City som jo minder ret meget om vores barnevogn som vi er super glade for. Men så blev vi introduceret for en model fra Mamas & Papas som også er super fin og enkel. 

Krav til barnevogn: 

  • Drejehjul foran
  • Det skal være sædet på klapvognen man vender og ikke styret
  • Langt og fladt liggemål
Det er de vigtigste ting for os. Emmaljunga kender vi jo i og med vi har barnevognen i det mærke og jeg elsker det. Det er bare lidt et minus at deres klapvogn fylder ret meget :-( Ej jeg synes det er en jungle. For samtidig er det Emmaljungaen jeg synes ser mest komfortabel ud og den han er "mest beskyttet i" under en lur. 

Hvad kan I anbefale derude??? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar