søndag den 15. juni 2014

Barnets bog

I barselsgave af Tristans farmor fik vi en rigtig fin barnets bog - den kommer ind omkring alt det jeg kunne have lyst til at skrive ned/om og han var heller ikke meget mere end 10-14 dage gammel før jeg skrev i den første gang.

Synes det er fantastisk med sådan en bog. Jeg nyder virkelig at sidde og skrive i den og ikke mindst at bladre i den og se hvad jeg tidligere har skrevet i den.


Min plan er at Tristan skal have den, når han engang selv skal have børn. Min mor har givet mig den hun lavede om mig, og hvor er det fedt at sidde og læse i den, og læse om hvordan jeg selv var som baby - faktisk kunne jeg se nogle ligheder fra da jeg selv var baby og til hvordan Tristan har været. Det er da lidt skægt.

Jeg har under 'noter' på telefonen en fane der hedder Barnets bog. Heri notere jeg lidt, når jeg kommer i tanke om noget jeg gerne vil have skrevet ind i bogen, eller på et udprint ved siden af bogen. 
Jeg har allerede nu skrevet lidt over 3 a4 sider, om noget der ikke står i bogen og som jeg synes skulle med også. :) Kan slet ikke begrænse mig, men det tror jeg kun kommer os til gode senere og at vi vil blive super glade for at der er skrevet SÅ meget ned <3 
Hver gang SP har været på besøg notere hun hvad vi har talt om, hvordan Tristan trives og 'hvad hun ser'. Disse får vi på print gangen efter, så min plan er at sætte dem i plastiklommer i et fint ringbind jeg dekorere selv, og så vil de a4 papirer jeg selv har skrevet også komme deri :) Så egentlig får han 2 mapper/bøger engang :)

Her er lige et par glimt fra bogen :)














Ingen kommentarer:

Send en kommentar