søndag den 30. marts 2014

Ønsker til barnedåben

Er blevet ret godt tilfreds med ønskesedlen til barnedåben - der er lidt for enhver smag og prisleje. Vi ønsker os ikke de der klassiske sølv-ting, da det ikke er mig at have sådan noget stående fremme. Det var egentlig min mening at jeg ville notere det på ønskesedlen, men jeg glemte det! Øv.. Jeg har dog sagt det til nogle familiemedlemmer og gudskelov for det, for de havde planer om at købe noget af det. Fik helt dårlig samvittighed da jeg kunne se i deres ansigter at de blev sådan helt: "Nå, hvorfor vil i dog ikke have det" agtigt.. Men jeg er glad for nu, at jeg fik det sagt, for det ville ikke komme til at stå fremme og pynte, og så synes jeg helt ærligt at det er ærgerligt at have det :-)

Ønskesedlen ser såleds ud: 

Design Letters Melamin børnebestik
Design Letters Melamin børnetallerken
Design Letters Melamin skål
Design Letters Melamin kop (med T)
Design Letters bogstaver: TRISTAN
Kay Bojesen fanebærer
Kay Bojesen abe
Lucie Kaas babyelefant (lyst træ)
Fødselsdagsflag
Babybog fra www.minpersonligebog.dk
Juniordyne
Juniorsengetøj
- Ferm Living: Rush Hour, petrol
- By Nord: Pindsvin eller ulv
- Sebra: Blå patch
- Roommate: Blå løve
Sengelampe - Ferm Living bil, petrol
HC Andersens samlede eventyr
Wheely Bug - mus
Gåvogn fra Brio (sort)
Bobles tumledyr
Puslespilsgulv (sort/grå)
Sansegynge
Mororisk legetøj
Barnevognssele
Cykelstol
Cykelhjelm
Fjälräven mini rygsæk (ice blue)
Gavekort til H&M, Babysam
Tilskud til autostol
Penge til tøj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar