søndag den 16. marts 2014

8 ugers undersøgelse

Jeg var i onsdags til 8 ugers undersøgelse hos lægen og shit hvor havde jeg frygtet det. Jeg var så bange for at det skulle gøre ondt og for at tingene ikke var som de skulle være, og ja så har jeg aldrig været hos lægen "med sådan noget" før. Jeg skiftede læge kort før vi blev henvist til fertilitetsklinikken og den læge der undersøgte mig dengang var en uddannelseslæge, som kun skulle være der i kort tid. 

Jeg var dog glad og smilende da jeg gik derfra, for alt var som det skulle være, og lægen var rigtig sød og det hele føltes så "naturligt". Jeg er sindsygt glad for at jeg skiftede læge i sin tid, og i dag blev jeg bare bekræftet i at det var den helt rigtige beslutning :-) 

Nu skal jeg endelig i gang med min hulahopring og have meldt Tristan og jeg til babysvømning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar