lørdag den 15. juni 2013

Stilhed

Til mine kære læsere vil jeg blot sige undskyld!!

Jeg har virkelig ikke fået blogget særlig meget siden jeg blev gravid, men der er en årsag! For det første er det hele jo meget nyt og man bruger derfor en masse energi og tid på at læse om forskellige ting og ikke mindst skrive med folk der også er nygravide :-)


Udover det melder der sig jo også en helt sindsyg naturlig træthed hver dag, grundet alt det der sker med kroppen lige nu. Det er jo noget af en ombygning og ikke mindst opbygning den er igang med, og det suger altså en del energi.


Ellers så har vi også haft gang i det helt store projekt herhjemme i vores hus, hvor vi har lavet nyt køkken og stue. Der skulle bl.a rives nogle vægge ned og alt gammel loft og gulv skulle tages op og så skulle vi ellers igang med at "bygge" op på ny igen. Det har stået på i nu 2 1/2 månede, men nu er vi også færdige, endelig! Men det har virkelig også taget størstedelen af vores tid når vi begge har fri fra job.


Jeg lover, at jeg vil blive bedre til at blogge fremover :) håber at I stadig er en masse der læser med derude, selvom det har stået lidt sløvt til med indlæggene på det sidste.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar