onsdag den 5. juni 2013

At fortælle det til familien

Så fik de nærmeste i familien besked, og hvor var det skønt! Det er så fed en nyhed at skulle fortælle, og ALLE blev jublende glade. <3

Min tvillingesøster fik det at vide, som den allerførste, Torsdag lige efter scanningen. Hun fik en indbydelse til "børnefødselsdag", som var 'til moster' og 'fra spireVIP'en' og blev selvfølgelig inviteret til den 15/1-14, som er terminsdatoen. Hun fangede den lige med det samme, og hoppede op og ned af glæde over at skulle være moster igen.

Mine forældre kørte vi ud til Torsdag aften. Til dem havde jeg lavet en ramme, hvori der også var en invitation 'til mormor og morfar', der var et scanningsbillede, samt et digt:

I kan ikke med det samme,
billedet få til denne ramme,
men til januar næste år,
I et dugfriskt billede får,
for storken den vil komme,
inden vinteren er omme.

Det var min far der åbnede gaven, og han blev jublende glad. Min mor sad ved siden af mig i sofaen, overfor min far, og ville også se ;) Min far vente rammen om og der gik lige et lille minuts tid, før min mor fik øje på scanningsbilledet, og så krammede hun mig og jeg begyndte at stor tude :) haha

Fredag kom min svigermor på besøg (hun bor 200 km væk) og hun fik en ramme magentil mine forældre. Først læste hun indbydelsen, og fattede intet. Så så hun digtet, men nåede kun at læse første linje, før hun så scanningsbilledet, og først DER gik det op for hende :) Hun blev også super glad. Hun troede indbydelsen var til vores bryllup, haha. Trods der stod til Farmor der på.

Fredag var også dagen hvor kærestens lillesøster fik besked. Hun havde nemlig fødselsdag, og ringede for at fortælle hvad hun havde fået i gave af sin kæreste. (en tur til Manchester og se fodbold) Min kæreste siger så til hende, at det var da en mega fed gave, og at den gave vi havde til hende nok ikke var noget der kunne måle sig med den. Hun sagde: Jo jo, selvfølgelig er den da også god. Min kæreste siger at så kan hun lige så godt få det at vide, og hun siger ja bare sig det :) Min kæreste siger så at hun skal være faster, og det forstod hun slet ikke. Han måtte gentage og først der gik det op for hende at det altså var rigtig nok. Hun blev viiiiildt glad, og det slog alligevel turen til Manchester! ;)

Lørdag skulle vi til fødselsdag hos min storesøster, og her skulle hun og hendes mand have den glædelige nyhed. Hun fik også en indbydelse, hvorpå der stod til moster, onkel, fætter og kusine. Alligevel fattede hun den ikke, men det gjorde hendes mand. Han kom og gav en KÆMPE krammer, og min tvillingesøster måtte sige til storesøster at hun skulle være moster, og så faldt hun mig ellers om halsen og begyndte at græde (ja der røg fest-makeuppen næsten!) <3

Så alt i alt er vi super glade for folks reaktioner, og de reagerede lige som vi havde troet ;) Det er også som om at det hele er blevet lidt mere virkeligt, nu hvor det ikke kun er os der ved det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar