onsdag den 9. april 2014

Forberedelser til barnedåben #2

Indbydelserne blev sendt ud i starten af marts og jeg har fået lavet de første forberedelser til bordkortene, samt lavet nogle små hemmelige poser - glæder mig til at vise jer dem når barnedåben er overstået :) 

Jeg har endelig besluttet hvordan servietterne skal foldes :) Det tog også sin tid, men jeg er ganske tilfreds med beslutningen. Vi har købt lyseblå frokost servietter og hvide middagsservietter. De hvide kommer til at ligge fladt på tallerkenen, og så holder jeg de lyseblå som små skjorter/trøjer der kommer til at ligge ovenpå :) Glæder mig så meget til at jeg skal dække borde og pynte dem.

Vi har også handlet noget af maden, men mangler stadig en del! Tænker at vi tager ud og handler resten ugen op til barnedåben, således det ikke når at blive for gammelt. Rugbrød samt franskbrød bliver købt dagen før, så det stadig er frisk :-) 

Menuen ser således ud: 


Hårdkogte æg m/ rejer
Lun leverpostej m/champignon og bacon
2-3 slags sild m/ karrysalat
Rullepølse m/ løg og sky
Fiskefilet m/ remoulade
Spegepølse m/ remoulade og ristedeløg
Laks + Hellefisk m/ dilddressing og røræg

Ostebord med 3-4 forskellige slags ost
Vindruer og melon

Dåbskage
Hindbærsnittekage

Vi har valgt at lave det som ta' selv bord og har taget udgangspunkt i en påskefrokost, da vi jo netop har valgt at holde dåben i påsken :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar