søndag den 27. april 2014

3 mdr. vaccine

Vi var i tirsdags hos lægen hvor Tristan fik sin 3 måneders vaccine. Jeg havde virkelig frygtet det, hvilken mor gør ikke det?!

Tristan fik ros af sygeplejersken fordi hun synes han tog det så flot. Han græd ved første stik, men kun meget kort. Andet stik var straks værre og han græd ret meget, men var til at trøste. Da vi kom hjem var han meget pyldret og græd lidt og faldt til sidst i søvn hos farmand på sofaen hvor de sammen to en god lur på 2 timer. Da han vågnede og havde fået mad startede "helvede" - han var så ked af det og græd og skreg voldsomt. Jeg har aldrig nogensinde set min lille dreng på den måde :'( Det gjorde så ondt helt ind i hjertet at han skulle græde sådan. Kl. 20.20 gik han kold hos mig inde i vores soveværelse - han var faldet i søvn på min mave. Jeg sad med ham sådan i 20-30 min før jeg turde prøve at ligge ham fra mig. Men det lykkedes og han sov bare videre <3
Det han græd den dag, er nok det han har grædt sammenlagt siden han kom til verden - så det var "en hel ny verden" for os. 

Da vi vågnede dagen efter vaccinen, havde vi fået vores glade og smilende dreng tilbage <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar