mandag den 10. september 2012

Jeg har meldt mig.........

.............. til vores første behandling :-)

Min mens valgte lige at komme 1-2 dage før forventet, men i dette tilfælde gør det mig absolut INTET ;-)
Jeg stod op til morgen og vupti, så var den der. Jeg havde det nu på fornemmelsen, da jeg havde en mærkelig følelse i kroppen, kvalme (ved dog ikke hvor den kommer fra) og ondt i lænden og maven.


Hvor er det en dejlig følelse endelig at være nået så langt! Jeg er meldt til behandling, hvor er det vildt! Og samtidig sidder jeg med en følelse af lettelse i kroppen, over at det nu er gjort!

Jeg fik - igennem telefonen - tid til samtale med lægen, der skal foregå Torsdag den 27. september kl. 9.00.
Jeg skal starte op på næsespray Søndag den 30. september og jeg skal scannes Onsdag den 17. oktober kl. 14.20 :-)

Hvis alt forløber lige efter bogen og vi er heldige, vil vi stå med en positiv test i midten af November! Kryds fingre for os, for vi ønsker det så meget, meget mere end noget andet <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar